podologia-misiak@gmail.com

O mnie

Gabinet podologiczny Dorota Misiak – poznajmy się lepiej!

W łódzkim gabinecie podologicznym o zdrowie Państwa stóp zadba Dorota Misiak – kosmetolog specjalizujący się w diagnostyce podologicznej oraz w kompleksowej terapii problemów pojawiających się w obrębie stopy – od paznokci zmienionych chorobowo, aż po usuwanie odcisków, modzeli czy brodawek.

Stopy to niezwykle istotny element ludzkiego organizmu oraz jedna z najistotniejszych części układu ruchu. Problemy podologiczne pojawiające się w ich obszarze nierzadko są pierwszym, nieśmiałym sygnałem do rozpoczęcia dalszej diagnostyki – ukierunkowanej na rozpoznawanie chorób partii układu ruchu znajdujących się powyżej stóp. Z uwagi na ten fakt, zarówno diagnostyka, jak i leczenie problemów podologicznych powinny uwzględniać holistyczne (całościowe) podejście do organizmu oraz do zdrowia ogólnego. Dorota Misiak, opiekując się pacjentami, nie ogranicza się jedynie do niwelowania widocznych objawów przypadłości – poszukuje przyczyn takiego stanu oraz rozwiązań profilaktycznych, by w przyszłości zapobiegać nawrotom schorzeń podologicznych. Oprócz wykonywania zabiegów na popękane pięty, usuwania kurzajek czy odcisków oraz oczyszczania zmienionych chorobowo paznokci, specjalistka dba również o edukację swoich podopiecznych w zakresie pielęgnacji domowej i prawidłowego dbania o podstawę zdrowia – a więc o stopy.

Edukacja i doświadczenie w zakresie terapii podologicznych

Podolog Dorota Misiak, oprócz osiągnięcia podstawowych celów edukacyjnych, wciąż odbywa kursy i szkolenia, dzięki którym jej wiedza stale się poszerza – co przekłada się na nowoczesne i jeszcze lepsze dla pacjentów terapie podologiczne. Odpowiedzialność związana z trafnymi diagnozami oraz z proponowaniem indywidualnie dostosowanych rozwiązań i zabiegów ściśle wiąże się z nieustającą edukacją oraz zdobywaniem nowych umiejętności.